Як виховати Людину міркували канівські вчителі на педагогічних читаннях з гуманної педагогіки


Повернутись

Ще з 1999 року вчителі Канівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 з поглибленим вивченням іноземних мов залучилися до роботи з гуманної педагогіки, відвідуючи обласні, Всеукраїнські та Міжнародні Педагогічні читання.

Так, 16-17 грудня 2017 року,  група вчителів цього навчального закладу були учасниками ХІІ-х Всеукраїнських Педагогічних читань з гуманної педагогіки на тему «Сім’я – лоно культури людства», які проходили у Києві.
- Вже 15 років наша школа працює над впровадженням ідей гуманної педагогіки. Вчителі постійно беруть участь у семінарах, конференціях, Всеукраїнських педагогічних читаннях за участю видатного педагога-гуманіста сучасності Шалви Амонашвілі, - розповідає директор школи №6 Валентина Мартинович. - Педагогічні твори Ш.Амонашвілі – це науковий пошук шляхів організації радісного, захоплюючого життя в школі. Всупереч існуючій практиці, педагог звертається до педагогіки серця, розмірковує про добро і зло, біль і радість, совість і безсердечність...
Днями ж уже на базі канівської школи пройшли Міські Педагогічні читання з гуманної педагогіки. Учителі Тетяна Носенко, Тетяна Цуман, Катерина Решетняк, Світлана Руденко запропонували «калейдоскоп» педагогічних ідей. А вчитель початкових класів Ірина Підгайна представила присутнім майстер-клас на тему «З усього в світі найдорожче - своя сім’я і власний рід».
- Шалва Амонашвілі розповідає про те, яке шкільне життя можна запропонувати дітям, виховуючи не просто учня, а Людину. У школі має бути вчитель, в якого можна черпати знання як воду з криниці, який вміє дослідити душу дитини і серцем дійти висновку: добро має панувати у школі і ніякої байдужості, - говорить керівник освітнього закладу. - Ш.Амонашвілі писав: «Дитина – це чудо, і їй потрібні педагоги-чарівники, які, оволодівши тонким умінням знаходити точки дотику з душею дитини, поступово розкривають безліч різноманітних і багатобарвних задатків, здібностей, прихованих у внутрішньому світі». Саме цей принцип і закладено в основу роботи педагогів школи, інформує В.Мартинович.

  Друк статті