Депутати Канівської міської ради заслухали звіт про роботу інклюзивно-ресурсного центру


Повернутись

Відповідне рішення було прийнято в ході чергового засідання сесії Канівської міської ради, 25 листопада ц.р. Депутати одноголосно проголосували «за» продовження роботи комунальної установи «Канівський інклюзивно-ресурсний центр Канівської міської ради Черкаської області».

Слід нагадати, Канівський інклюзивно-ресурсний центр здійснює організаційно-методичну, діагностичну (психологічну, дефектологічну та фізичну), консультаційну, інформаційно-просвітницьку діяльність; забезпечує методичний, психологічний, дефектологічний, логопедичний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом 2020-2021 років на різні види робіт з місцевого бюджету Центром було використано 253,19 тис. грн. У серпні 2021 року за сприяння депутата Вадима Туливітра було придбано комп’ютер і акустичну систему на суму майже 25 тис. грн. До кінця поточного року заплановано придбання «Інтерактивної підлоги» за рахунок проєкту «Рівний доступ до якісної освіти» на суму 217 тис. грн. з обласного бюджету.

Станом на листопад ц.р. педагогічні працівники Центру обстежили 355 дітей з особливими освітніми потребами. Серед яких 37 дітей отримують корекційно-розвиткові послуги (заняття з розвитку мовлення, корекції розвитку та лікувальної фізкультури), 98 – психолого-педагогічний супровід (участь у складанні індивідуальної програми розвитку дитини, де визначаються сильні та слабкі сторони дитини, проведення консультацій для батьків, педагогічних працівників та всіх учасників навчально-виховного процесу, надання рекомендацій щодо адаптації дитини, навчання тощо). З них 38 дітей перебувають у спеціальних групах для дітей з порушеннями мовлення, 17 дітей в інклюзивних групах, 45дітей – інклюзивних класах, 15 дітей навчаються за спеціальними програмами на індивідуальній формі навчання відповідно до висновків ЛКК.

Додамо, незважаючи на проблеми із кваліфікованими кадрами, заклади освіти, що надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами, організовують їм належні умови. Так, створено ресурсні кімнати у ЗОШ №1, ЗОШ №3, ЗОШ №4, ЗДО «Сонечко». Також педагоги використовують в роботі сенсорну кімнату, яка знаходиться у ЗОШ №3. У ЗОШ №1 і ЗОШ №3 облаштовано кабінети ЛФК, так як в кожному з цих закладів отримують освітні послуги здобувачі освіти з порушеннями опорно-рухового апарату. У школах №1, 3, 4 облаштовано санітарні кімнати для дітей з особливими освітніми потребами. У ЗОШ №3 та №4 придбано сходохід, що допомагає дітям на візках пересуватися в межах закладу. Заклади освіти працюють над створенням медіа теки для учасників освітнього процесу, які є дотичними до дітей з особливими освітніми потребами.

  Друк статті