Більше 400 звернень від жителів Канева надійшло до виконкому за останні 6 місяців


Повернутись

В ході засідання виконавчого комітету, яке проходило в середу, 5 липня ц.р., члени виконавчого комітету взяли до відома інформацію про підсумки роботи за І півріччя ц.р. щодо розгляду звернень громадян у  виконавчому комітеті Канівської міської ради.

За інформацією начальника відділу звернень Наталії Гури, протягом І-го півріччя ц.р. на розгляд виконавчого комітету від громадян Канева надійшло 408 звернень (для порівняння: за І-е півріччя 2016 року - 346). З них: 330 – письмових, 78 – на особистому прийомі у міського голови Ігоря Ренькаса та його заступників.       
На особистий прийом до міського голови завітало 403 канівці
Так, протягом І-го півріччя ц.р. міський голова  провів 19 особистих прийомів. Як відомо, у вівторок у очільника міста – прийомний день громадян, на яких побувало за останні 6 місяців 403 канівці. Під час цих візитів відвідувачам було надано 50 роз’яснень, позитивно вирішено 18 звернень.
- З Черкаської ОДА до виконавчого комітету надійшло 3 (або 0,73 % від загальної кількості) звернення від громадян міста, які звернулися до обласної державної адміністрації, органів влади вищого рівня. Це значно менше ніж у І півріччі 2016 року – тоді їх було 12, - зауважує Н.Гура.
Разом з тим чимало звернень канівців надходило на  Урядову «гарячу лінію»  - 74 за 6 місяців ц.р.  Однак, як відзначає начальник відділу звернень, більшість громадян, які звернулися до Урядової «гарячої лінії», попередньо до виконавчого комітету Канівської міської ради  не зверталися.
- Всі ці звернення стосувалися питання вирішення соціальних проблем, надання матеріальної, гуманітарної допомоги, оформлення субсидії, ремонту доріг, посипання доріг в зимовий період піском та сіллю тощо. Усім була вчасно надана допомога та надіслано роз’яснення щодо вирішення їхніх питань, - повідомляє Наталія Гура.
Збільшилася й кількість колективних звернень. За І-е півріччя ц.р. до виконкому  надійшло 34 колективних звернення (для порівняння: за І півріччя 2016 року – 20). Колективні звернення подавалися за підписами, зокрема, представників  осіб похилого віку, пенсіонерів, учасників війни, учасників бойових дій, інвалідів від захворювання, ліквідаторів та потерпілих від аварії на ЧАЕС І, ІІ категорій тощо. Загальна кількість підписів у колективних зверненнях – близько 800. В основному ці звернення стосувалися  питань  життєзабезпечення міста, а саме: про ремонт доріг, освітлення вулиць, про ремонт дахів та під’їздів будинків, про зрізання дерев, очищення вулиць від снігу, ремонт водогону тощо.
Найчастіше у зверненнях жителі Канева порушують питання ремонту доріг.
Їх уже відремонтовано на 4 млн.грн.
Загалом з питань роботи підприємств житлово-комунального господарства  надійшло 89 звернень, що складає 21,8% від загальної кількості (для порівняння: за І-е півріччя 2016 року - 71 звернення). Реагуючи на заяви від канівців, на багатьох вулицях було проведено ремонтні роботи доріг, зокрема, по вулицях Гулака Артемовського, Енергетиків,  Завойка, Котова, Чкалова, Б.Хмельницького, Героїв Небесної Сотні, Київська, Маршала Рибалка, Гетьмана Михайла Дорошенка, Шевченка, Героїв Дніпра, 206-ї дивізії, Набережна І лінія, Шкільна і площа Соборна. Загалом  в  І півріччі ц.р. зроблено та відремонтовано дороги на загальну суму близько 4 млн.грн.
Окрім того, на виконання затверджених виконавчим комітетом  заходів щодо підготовки об’єктів житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років та звернень жителів міста було відремонтовано покрівлі житлових будинків, проведено поточні ремонти в під’їздах тощо.
 На загальну суму понад 200 тис.грн. отримали канівці
матеріальної допомоги з міського бюджету
Питання соціального захисту порушувалися в 127 зверненнях, що складає 31,1%  від загальної кількості.
- Насамперед жителів Канева цікавили питання оформлення субсидії, надання соціальної допомоги, отримання допомоги дровами для опалення будинку, можливості пільгового проїзду в міському транспорті, - повідомляє Н.Гура. - Значна кількість звернень від канівців щодо отримання матеріальної допомоги на лікування. Не зважаючи на нестійку економічну ситуацію, протягом І-го півріччя ц.р. матеріальну допомогу громадянам з міського бюджету було надано на загальну суму 214 тис. грн. Це майже вдвічі більше ніж за минулий період (для порівняння: за І півріччя 2016 року - на суму 150 600 грн.). Учасникам АТО та членам їх сімей (23 особам) було надано допомогу на суму 63500 грн., з них контрактникам – 50 тис. грн., 4 особам (з категорій інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників АТО) було здійснено зубопротезування на суму 4 236 грн. Через програму «Депутатський фонд на 2017 рік» 80 жителів міста Канів отримали матеріальну допомогу на загальну суму 140 тис. грн.
 З міської скарбниці виділено понад 455 тис.грн.
на придбання 2-кімнатної квартири учаснику АТО
Залишаються  актуальними питання й поліпшення житлових умов. Ця проблема    порушувалася в 103 зверненнях громадян, що складає  25,24 % від загальної кількості (для порівняння: за І півріччя 2016 року - 95 звернень).
- На жаль, ситуація з житловим будівництвом в місті складається таким чином, що виконавчий комітет наразі вільного житла не має, тому реальна можливість допомогти усім заявникам поліпшити їх житлові умови відсутня. Усе ж таки в цьому півріччі вдалося виділити 100 тис. грн. для придбання в дольовій участі квартири вдові ліквідатора аварії на ЧАЕС Л.Павеліці. Також з міського бюджету було виділено кошти в сумі 455 тис. 279 грн. на придбання двокімнатної квартири учаснику АТО В.Очеретяному, - розповідає начальник відділу звернень. 
З питаннями про вирішення земельних спорів  надійшло 40 звернень від громадян, що складає 9,8 % від загальної кількості (для порівняння: за минулий період було 31 звернення). Усі звернення з приводу земельних спорів розглядалися на комісії виконавчого комітету по земельних спорах за участі депутатів міської ради, в результаті яких заявникам було надано роз’яснення та рекомендації щодо їх вирішення.
Загалом протягом І півріччя ц.р. було розглянуто, вирішено та надано відповіді  заявникам по 408 зверненнях. В цілому  позитивно  вирішено питання по 252  зверненнях, роз’яснень надано на 140 звернень, відмову не отримав жоден житель Канева, який звернувся до виконавчого комітету міської ради. 16 звернень з усіх, які надійшли протягом І-го півріччя, наразі залишаються невиконаними, і перебувають на контролі.       
  Друк статті