У канівських школах 17 дітей навчаються за інклюзивною системою освіти


Повернутись

Україна активно пропагує перехід на систему інклюзивної освіти. Це освітня система, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Для цього освітнє середовище має відповідати потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи відбувається за індивідуальними навчальними планами та забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом.
Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. Раніше ці діти здобували освіту лише вдома на індивідуальному навчанні.
Канівський відділ освіти також запроваджує систему інклюзивною освіти. Так, цього року в освітніх закладах міста діє 9 класів інклюзивної освіти, в яких навчається в цілому 17 дітей.
- Це на 9 дітей (на 5 класів) більше в порівнянні з попереднім 2016-2017 навчальним роком, - зауважує начальник відділу освіти Надія Голда. - Функціонують 3 класи інклюзивного навчання (6 учнів) при Канівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3, два інклюзивні класи для 5 учнів у Канівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені Т.Г.Шевченка, чотири інклюзивні класи для 6 учнів у Канівській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4. Введено 7 посад асистентів учителів (3,5 ставки).
Разом з тим далеко не всі діти, на жаль, мають змогу відвідувати загальноосвітні навчальні заклади. Через важку хворобу та неспроможність засвоєння програмового матеріалу класною формою навчання форма індивідуального навчання в місті Канів також діє. За цією формою наразі здобувають середню освіту 24 дитини.
  Друк статті