Про проведення інформаційного аудиту та моніторингу відкритих даних
Від 01.10.2024 № 476-р
Про проведення інформаційного
аудиту та моніторингу відкритих
даних
Відповідно до пункту 20 частини 4 статті 42, частини 8 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про доступ до публічної інформації» зі змінами, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зі змінами, розпорядження Канівського міського голови від 26.04.2024 «Про внесення змін до розпорядження міського голови «Про перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, у Канівській міській раді та її виконавчому комітеті» з метою забезпечення відкритості та прозорості діяльності Канівської міської ради, її структурних підрозділів, комунальних підприємств, установ та закладів, реалізації права громадян на доступ до публічної інформації, яка знаходиться у володінні суб’єкта владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
- Провести інформаційний аудит у виконавчому комітеті Канівської міської ради у 2024 році (з можливим відтермінуванням на невизначений термін у разі погіршення ситуації з енергопостачанням).
- Утворити робочу групу з проведення інформаційного аудиту виконавчого комітету Канівської міської ради у 2024 році та затвердити її склад згідно з додатком 1.
- Затвердити графік проведення інформаційного аудиту виконавчого комітету Канівської міської ради у 2024 році (далі – інформаційний аудит) згідно з додатком 2.
- Відділу інформації та зв’язків з громадськістю опублікувати на офіційному веб-сайті Канівської міської ради повідомлення про публічне громадське обговорення та звіт про результати його проведення з громадськістю щодо визначення пріоритетних напрямків інформаційного аудиту публічної інформації.
- Розпорядникам інформації – структурним підрозділам виконавчого комітету Канівської міської ради надати в терміни проведення віддаленого інформаційного аудиту (I етап), визначені у додатку 3 до розпорядження, робочій групі заповнені анкети віддаленого інформаційного аудиту для подальшого опрацювання.
- Робочій групі:
- здійснити проведення інформаційного аудиту;
- надати Канівському міському голові звіт про проведення інформаційного аудиту (I і II етапи) до 15.12.2024 (з можливим відтермінуванням на невизначений термін у разі погіршення ситуації з енергопостачанням);
- забезпечити оприлюднення результатів інформаційного аудиту на офіційних ресурсах.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань виконавчих органів Тетяну Жівотову.
Міський голова Ігор РЕНЬКАС
Пудовка