Канівська міська рада
Черкаська область, Черкаський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Порядок організації прийому громадян

І. Загальні положення

  1. Цей Порядок регламентує питання організації та проведення особистого прийому громадян, у тому числі особистого прийому громадян  головою, першим заступником, заступником голови, керуючим справами апарату виконавчого комітету міської ради (далі – міськвиконком).
  2. Посадові особи, що здійснюють прийом громадян, керуються Конституцією України, Законом України „Про звернення громадян“, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“, іншими нормативно-правовими актами України, а також цим Порядком.
  3. Особистий прийом громадян проводиться з метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

ІІ. Організація і проведення особистого прийому громадян

  1. Особистий прийом громадян головою, першим заступником, заступниками голови, заступником голови, керучим справами міськвиконкому проводиться в установлені графіком дні та години, виїзні прийоми – в додатково визначених місцях.
  2. Запис на особистий прийом громадян до голови міськвиконкому проводиться  секретарем керівника в приймальні  міськвиконкому   із залученням керівників структурних підрозділів  в день проведення прийому, відповідно до графіку.
  3. На особистий прийом не записуються громадяни:

1) звернення яких на день прийому знаходяться на розгляді в міськвиконкомі;

2) які повторно звернулися з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;

3) які звернулися щодо вирішення питань, що не належать до повноважень міськвиконкому;

4) які визнані судом недієздатними;

5) звернення яких з приводу оскарження рішення були подані  з порушенням термінів, визначених статтею 17 Закону України „Про звернення громадян“.

  1. Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних  та інших переконань.
  2. Не допускаєься з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
  3. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом проводиться співбесіда, за результатами якої з’ясовується:

1) прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, статус громадянина, зміст питання, викладеного по суті в письмовій формі;

2) до кого із заступників голови міськвиконкому громадянин звертався та яке прийнято рішення;

3) попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду, висновки, довідки, відповіді на звернення.

  1. Начальник відділу роботи із зверненнями громадян міськвиконкому:

1) організовує проведення та бере участь у особистому прийомі громадян;

2) у день проведення особистого прийому громадян головою міськвиконкому організовує роботу   із залученням керівників структурних підрозділів  міськвиконкому,  які надають необхідну допомогу у вирішенні питань громадянам.

  1. Особистий прийом громадян проводиться в порядку черговості. У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян:

1) жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати – героїня“;

2) інвалідів Великої Вітчизняної  війни;

3) героїв Соціалістичної праці;

4) героїв Радянського Союзу;

5) героїв України.

  1. Особистий прийом іноземних громадян та осіб без громадянства, які законно перебувають на території України, здійснюється на загальних підставах.
  2. Під час особистого прийому громадян можуть бути присутні їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами. Представник громадянина пред’являє довіреність, оформлену відповідно до вимог чинного законодавства.
  3. У випадку, коли порушене громадянином питання не вимагає додаткової перевірки, відповідь на звернення (у разі його згоди) може бути надано усно під час особистого прийому про що обов’язково вноситься відповідний запис до картки особистого прийому.
  4. Якщо вирішити порушене питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому ж самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові на його бажання надається усна або письмова відповідь.
  5. Відповідні консультації з порушених громадянами питань надаються також працівниками відділу звернень громадян.
  6. Усі звернення громадян (усні чи письмові), що надійшли під час особистого прийому, реєструються у відділі звернень громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади, і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах,     в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та надсилаються згідно з чинним законодавством на розгляд  до виконавців.

Код для вставки на сайт